Sprint burghie pentru a pierde in greutate

sprint burghie pentru a pierde in greutate
Evenimentul este adesea gândit ca fiind unul în care doar cei cu talent brut reușesc, dar adevărul este că există o mulțime de tehnici implicate.

Prima abordare a siguranței Grăsimea este stocată sistematic; pentru bărbați excesul de calorii este stocat sub formă de grăsime, începând mai întâi cu talia și zonele abdominale. Nu există nicio modalitate de a identifica trenul sau de a viza anumite zone atunci când arzi grăsimi; cu toate acestea, un plan bun de antrenament pentru bărbați, axat pe creșterea consumului de energie, va fi eficient în promovarea pierderii în greutate.

Încorporați antrenamentul de rezistență în planul dvs.

Pagina principala Trimiteți ritmul cardiac prin acoperiș cu acest antrenament cu intervale de sprint pentru pierderea în greutate Vrei un antrenament cardio simplu și rapid, care să te ajute să slăbești și să rupi o transpirație majoră? Nu mai căuta. Acest antrenament de alergare la intervale de sprint este eficient datorită modului în care vă împinge ritmul cardiac până la cer, a declarat Chris McGreer, MS, antrenor personal certificat NSCA și fiziolog de exerciții la Centrul de sănătate și fitness Delnor Medicine Northwestern. Gândiți-vă în acest fel: majoritatea dintre noi nu ne putem aștepta în mod realist să putem să sprintăm sau să menținem un ritm de alergare rapid timp de 20 de minute consecutive.

Diversificați cardio pentru rezultate maxime Exercițiile cardiovasculare sunt extrem de eficiente în promovarea pierderii de grăsime. Există două metode primare de antrenament sprint burghie pentru a pierde in greutate Antrenament de intensitate redusă la starea de echilibru și Antrenament de intensitate ridicată.

Antrenamentul dvs.

LISS se poate face pe o mașină eliptică sau pe o bandă de alergat. Aceste mașini sunt eficiente, deoarece vă permit să setați o rezistență și un ritm în timp ce vă monitorizați ritmul cardiac. Veți dori să efectuați două antrenamente LISS pe săptămână. Efectuați acest exercițiu pentru o durată de 20 până la 30 de minute de două ori pe săptămână.

9 Cele mai simple sfaturi de slăbit - Fitness -

Împingeți-l deasupra cu HIIT Antrenamentul cu intensitate ridicată vă va permite să vă diversificați antrenamentele cardiovasculare, combătând în același timp încercările corpului dvs. Puteți face sesiunile HITT la pista de cartier. Un antrenament eficient al pistei HITT este suprapunerea intervalului de de metri. Sprint de metri până la al doilea marker, apoi mergeți încet înapoi cu 50 de metri până la primul marker.

Rularea de la o parte a curții la cealaltă și aruncarea de focuri oferă o mulțime de exerciții fizice.

Repetați ciclul până când ați rotunjit întreaga pistă. Faceți acest lucru de două ori pe săptămână.

sprint burghie pentru a pierde in greutate

Alternează zile cu antrenamentul tău LISS. Construiește-ți corpul cu flotări de mers pe jos În plus față de antrenamentele cardiovasculare, angajați-vă la trei antrenamente pe tot corpul pe săptămână; zile alternante.

Începeți cu flotări de mers pe jos.

Fitness Mama SPRINT DE 5 ZILE pentru un Abdomen Plat! este cafeaua poate slabi

Începeți într-o poziție de împingere, cu mâna stângă deasupra unui tampon subțire sau a unei plăci de hârtie. Executați o împingere și în timpul mișcării în sus deplasați-vă mâna dreaptă pentru a înlocui mâna stângă pe tampon.

Continuați acest exercițiu, alternând mâinile până când ați finalizat 10 repetări pentru trei seturi. Folosiți o perioadă de recuperare de 90 de secunde. Simțiți arderea cu squats de scaun Stai în fața unui scaun de parcă ai fi așezat în el.

Avertizare

Așezați mâinile în fața voastră. Începeți încet să vă ghemuiți - oprindu-vă la atingerea scaunului scaunului, mențineți poziția ghemuit pentru 10 puncte.

sprint burghie pentru a pierde in greutate

Efectuați 10 până la 12 repetări pentru trei seturi, cu o perioadă de recuperare de 90 de secunde. Antrenamentul picioarelor de nivelul următor Stând cu picioarele unite și cu brațele în lateral ca și cum ați ține gantere, pășiți înainte cu piciorul drept într-o poziție de lovitură.

Recuperează-te în poziția inițială și pasează înainte cu piciorul stâng, finalizând prima repetare. Efectuați 10 până la 12 repetări cu o perioadă de recuperare de 90 de secunde. Ardeți-l cu Circuit Training Fii creativ cu antrenamentele cardiovasculare.

Diversificați cardio pentru rezultate maxime

Luați un set de 15 lb. În acest burghiu de circuit nu vă veți opri până nu veți finaliza ciclul. Începeți prin a face 50 de rotații pe coarda de sărit.

sprint burghie pentru a pierde in greutate

Când finalizați rotațiile, aruncați imediat frânghia și ridicați ganterele. Din poziția în picioare, faceți 10 genuflexiuni, cu ganterele atârnate slabire excesiva cauze o parte. Mutați-vă înapoi la coarda de salt și reduceți repetările cu 10, făcând 40 de rotații.

sprint burghie pentru a pierde in greutate

Repetați ghemuitele cu gantere minus o repetare. Repetați acest ciclu până când ajungeți la 10 rotații de coardă și șase ghemuri cu gantere. În a doua săptămână puteți trece la două cicluri. Prima abordare a siguranței Programați o programare pentru a vă consulta medicul înainte de a începe un nou regim de antrenament sau un program nutrițional.

sprint burghie pentru a pierde in greutate

Nu participați la niciun program rapid de slăbire care promite obiective nerealiste. Potrivit Centrelor pentru Controlul și Prevenirea Bolilor, o rată sănătoasă pentru pierderea în greutate este de una până la două kilograme pe săptămână.

Asevedeași