Pierde faza de tăiere a grăsimilor, Bulking sau tăiere: pe care ar trebui să facem mai întâi ?

Cea mai bună dietă de pierdere a grăsimilor în culturism sănătos
Acum, să înțelegem fiecare fază în mai multe detalii: Faza de încărcare Faza de tăiere Ce este Bulking??

Cea mai bună abordare Faza de tăiere este un termen folosit de culturisti pentru a descrie perioada de dietă care a dus la o competiție. În timp ce culturistii petrec cea mai mare parte a anului mâncând excesul de calorii pentru a construi mușchi, atunci când o competiție se apropie, tăierea caloriilor este vitală pentru a ajuta la pierde faza de tăiere a grăsimilor grăsimii corporale și a obține cât mai slab posibil pentru scenă.

Un culturist are încă nevoie de nutriție în timpul antrenamentelor în fază de tăiere.

🍀 Am slăbit timp de 1 zi fără diete și exerciții - Eu stiu TV

La o dietă echilibrată de tăiere ar trebui să consumi între 13 și 17 calorii pe kilogram de greutate corporală, notează culturistul, antrenorul și nutriționistul Dr. Layne Norton. Tăierea carbohidraților Unii culturisti prefera sa apeleze la o abordare mai mica in carbohidrati, cunoscuta sub denumirea de dieta ketogenica.

pierde faza de tăiere a grăsimilor

Dietele tipice cu conținut scăzut de carbohidrați sunt adesea bogate în grăsimi nesănătoase, cu toate acestea, ceea ce poate prezenta riscuri pentru sănătatea dvs.

Ați putea, totuși, să treceți la o dietă keto cu carne în principal, slabă și să obțineți în schimb grăsimea din peștele gras, nuci și semințe, ceea ce ar fi mai sănătos. Combaterea grasimilor În calitate de culturist aspirant care dorește să reducă caloriile și să fie slab, este posibil să fiți tentat să optați doar pentru alimentele cu conținut scăzut de grăsimi.

pierde faza de tăiere a grăsimilor

În timp ce acest lucru vă permite să păstrați un aport mai mare de carbohidrați, care vă poate ajuta nivelul de energie, a merge prea puțin cu grăsimi poate fi, de asemenea, dăunător.

Dietele cu conținut scăzut de grăsimi nu sunt la fel de satisfăcătoare, potrivit Harvard, ceea ce înseamnă că ai putea fi lăsat să te simți flămând.

pierde faza de tăiere a grăsimilor

În plus, grăsimile sănătoase, cum ar fi peștele gras și nuci joacă un rol important în producția de hormoni și sănătatea generală. Cea mai bună abordare De departe, cea mai sensibilă și eficientă abordare pe care o puteți face atunci când faceți o competiție este cea care se potrivește stilului dvs.

pierde faza de tăiere a grăsimilor

Întotdeauna consultați medicul înainte de a începe o fază dietetică. Pe măsură ce progresezi, pierzi grăsimea corporală și devin mai ușori, va trebui să îți reduci aportul de calorii pentru a pierde grăsimea. În timp ce numărul de calorii pe care trebuie să-l mănânci și cantitatea de mâncare variază de la o persoană la alta, o dietă de tăiere a probelor ar putea fi o omletă albă de ou pe o brioșă engleză cu pepene verde și kiwi pentru micul dejun.

pierde faza de tăiere a grăsimilor

La prânz, luați un înveliș cu cereale întregi cu ton, ulei de măsline, o salată mare și o mână de nuci, cu curcan măcinat, legume amestecate și un cartof copt pentru cină. Gustările ar putea fi brânză de căsuță cu unt de arahide și afine, un shake proteic sau biscuite cu curcan felii, avocado și brânză redusă în grăsimi.

Asevedeași