Hiit rutina pentru a pierde in greutate

4 moduri de a pierde în greutate cu un antrenament de bandă de alergat
HIIT sau High-Intensity Interval Training este o formă de cardio efectuată la intensitate mare pentru o durată scurtă, cu o fază de repaus la fel de distanțată. Antrenamentele HIIT pentru arderea grăsimilor sunt o modalitate excelentă de a arde cantitatea maximă de grăsime într-o perioadă scurtă de timp.

Care este rezoluția dvs. O mare parte din rezoluțiile de Anul Nou se învârt în jurul sănătății și fitnessului.

hiit rutina pentru a pierde in greutate

Participarea la o provocare de 30 de zile este o modalitate excelentă de a începe obiectivele în timp ce obțineți îndrumarea de care aveți nevoie. Aceste teste vizează diferite tipuri de nevoi, de la pierderea în greutate până la exercitarea anumitor zone ale corpului. Alegeți ce funcționează pentru dvs.

Cardio Full Body Routine 30 minutes Fat Burning Cardio Full Body for beginners

În mod ideal, o provocare de fitness ar trebui să vă facă să găsiți un antrenament de bază și o rutină de fitness cu care sunteți mulțumit. Antrenament complet de 30 de zile fără echipament web Antrenamentele nu ar trebui să necesite în mod necesar un abonament scump la sala de sport.

Vă puteți antrena în formă fără să cheltuiți nici un ban, datorită acestei provocări de fitness de 30 de zile de către antrenorul Amanda Kloots.

Cele mai bune exerciții pentru a pierde în greutate și a rămâne activ

Nu necesită deloc echipament, deci îl puteți face oriunde - acasă, la serviciu sau în parc. Există în total cinci mișcări de învățat: Două pentru cardio sănătos pentru inimă și trei pentru tonifierea mușchilor.

hiit rutina pentru a pierde in greutate

În fiecare zi, va trebui să efectuați două dintre mișcările de tonifiere și una dintre mișcările cardio, pentru atâtea repetări, așa cum este menționat în antrenament. Urmați-l timp de o lună și vedeți-vă corpul schimbându-vă.

Dacă ți-a plăcut accesibilitatea ușoară a acestei provocări de fitness, există câteva alte astfel de antrenamente fără echipament pe care le poți încerca.

hiit rutina pentru a pierde in greutate

A te forma nu a fost niciodată mai ieftin. Greutatea corporală de 30 de zile și provocarea HIIT web Revista Shape a realizat propriul antrenament de 30 de zile care nu folosește niciun echipament. Acestea sunt exerciții de greutate corporală care adaugă metodologia HIIT antrenament la intervale de intensitate mare. Așadar, veți arde grăsimile mai repede ca oricând, dar fiți avertizați că veți fi respirați până la sfârșitul acesteia. Ideea este de a face un antrenament HIIT în fiecare zi alternativă și încheiați-l cu exercițiile de greutate corporală recomandate de Shape pentru ziua respectivă.

4 moduri de a pierde în greutate cu un antrenament de bandă de alergat

Faceți cât mai multe repetări posibile ale exercițiului în 30 de secunde, și odihniți-vă 30 de secunde, apoi reporniți. Hiit rutina pentru a pierde in greutate să îndepliniți acest ciclu de patru ori pentru a finaliza provocarea de greutate corporală din acea zi. Dacă sună un pic prea greu pentru nivelul dvs.

Cum sa slabesti sanatos, usor si fara dieta in - Veranda Mall Pierdere în greutate de 30 de kilograme în 2 săptămâni O pierdere în greutate sănătoasă este considerată de 1 până la 2 kilograme pe săptămână, astfel încât a pierde 5 kilograme în două săptămâni sau 2,5 kilograme pe săptămână este ceva mai ambițios. Va trebui să vă modificați dieta și să adăugați exerciții fizice regulate pentru ca această pierdere în greutate să se întâmple. Dacă în prezent faceți exerciții după-amiaza sau seara, luați în considerare să vă schimbați rutina de antrenament la orele dimineții. Unele studii au arătat că antrenamentele de dimineață sporesc capacitatea corpului tău de a arde calorii din grăsimi stocate, în loc să folosești caloriile pe care le consumi prin alimente în timpul zilei. Schimbarea rutinei poate fi dificilă la început.

Dar nu vor fi la fel de eficiente ca mișcările recomandate de Shape aici. Începeți să rulați cu Couch la 5K Android, iOS Alergatul este cea mai bună rutină de exerciții fizice în care poți intra. Este complet gratuit, îl poți face indiferent de locul în care te afli și poți ieși în aer liber.

hiit rutina pentru a pierde in greutate

Dar dacă nu pornești corect, vei crede că nu este distractiv și vei renunța cu ușurință. Canapea la 5K C25K este o aplicație simplă pentru a te antrena într-un alergător.

hiit rutina pentru a pierde in greutate

Veți alerga doar de hiit rutina pentru a pierde in greutate ori pe săptămână, timp de 30 de minute în fiecare sesiune, astfel încât angajamentul de timp nu este atât de mare pe cât v-ați fi așteptat. Este un program de opt săptămâni, așa că, într-adevăr, vă uitați la doar 12 ore de funcționare în aproape trei luni.

Ghid de instruire HIIT: Este posibil să pierzi în greutate într-un timp scurt.

Nu este deloc rău, mai ales atunci când consideri că aplicația promite că vei rula o cursă sau un circuit de 5K până la sfârșitul acesteia. Merită dacă doriți aceste funcții, dar vă recomand să începeți mai întâi cu aplicația gratuită. Guru-ul yoga Adriene este aici pentru a vă ajuta pe canalul ei de YouTube cu o provocare de 30 de zile care vă ajută la exercițiul indian antic.

Adriene începe cu rutine ușoare de yoga și te ajută să alegi care este cel mai potrivit pentru tine.

5 provocări de fitness pentru a pierde în greutate și pentru a deveni sănătos

Videoclipurile sunt ușor de înțeles și demonstrează tehnicile, astfel încât să nu ajungeți să vă răniți. De asemenea, ar trebui să vă înscrieți la buletinul informativ zilnic pentru a obține un calendar, precum și memento-uri regulate.

După ce ați însușit elementele de bază ale yoga cu Adriene, vă recomandăm să treceți la alte metode de antrenament yoga pentru a vă extinde repertoriul. Având în vedere sarcinile pe care agenții FBI trebuie să le îndeplinească, acesta ar trebui să fie un test minunat pentru oricine se consideră apt. Este un test îngrozitor care necesită o rezistență serioasă.

hiit rutina pentru a pierde in greutate

Iată la ce vă ocupați: Ridicări într-un minut: Minim 35 pentru bărbați, 38 pentru femei Sprint de de metri: mai rapid de 52,5 secunde pentru bărbați, 65 de secunde pentru femei Câte flotări poți: Minim 30 pentru bărbați, 14 pentru femei Alergare de 1,5 mile: mai departe de minute pentru bărbați, pentru femei Obțineți doar o pauză de maxim cinci minute între exerciții, deci aceasta este una intensă. Și dacă doriți cu adevărat să vă împingeți, adăugați al cincilea antrenament al Programului de Recrutare Tactică: pull-up-uri continue, cu unul pentru femei și două până la trei pentru bărbați.

Fă-l distractiv când poți Pierderea în greutate este mai ușor de spus decât de făcut și nu există o pastilă magică care să dea jos kilogramele.

Testul de fitness fizic FBI atribuie puncte pentru cât de bine te descurci la fiecare exercițiu, așa că încearcă să aduni cât mai multe puncte posibil. Nu veți crede cum este scorul mediu Oamenii de știință au descoperit că una dintre cele mai bune modalități de a-ți atinge obiectivele și rezoluțiile este să le anunți lumii, împreună cu progresul tău. Dacă obținerea sănătății este rezoluția diniată unde vă puteți spune.

Ce mai faci până acum?

Asevedeași