Hiit arde gras mai bine. Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

hiit arde gras mai bine

HIIT este un exercițiu cardiovascular efectuat în perioade de intensitate mare intercalate cu perioade accesorii de ardere a grăsimilor lungi de odihnă.

Câteva sfaturi pentru arderea grăsimilor - Căi de a pierde grăsime corporală

Este folosit în programe de slăbire cu scopul de a reduce procentul de grăsime, cu avantajul că la intensități mari se ard mai multe grăsimi datorită efectului termic rezidual al antrenamentului și investind un volum redus de antrenament săptămânal în medie 30 de minute, 3 zile pe săptămână. Cel mai comun mod de a practica HIIT este efectuarea mai multor runde de sprinturi sau ciclism cât mai repede posibil, cu perioade de odihnă între ele. Ce este consumul excesiv de oxigen după efort? EPOC consumul excesiv de oxigen post-exercițiu sau efectul termic rezidual al antrenamentului nu este altceva decât consumul de energie care apare în organism după antrenament ca răspuns de recuperare, păstrând cheltuieli calorice în următoarele 48 de ore și fiind un avantaj pentru reducerea procentului de grăsime.

Din acest motiv, chiar dacă pierderile de grăsime în timpul antrenamentului sunt similare între HIIT și antrenamentul tradițional, datorită HIIT, cheltuielile noastre totale de energie vor fi crescute în următoarele două zile!

Este bine că știi că orice tip de exercițiu are un efect termic rezidual.

ceea ce vă face să pierdeți grăsimea burta hpb pierde în greutate

Avantajele HIIT HIIT îmbunătățește sensibilitatea la insulină, scade rezistența la insulină și crește oxidarea acizilor grași și toleranța la glucoză în mușchiul scheletic [7]. Rezistența cardiovasculară este îmbunătățită ca și în cazul antrenamentelor aerobice tradiționale.

Există vreun motiv pentru care să nu vă placă antrenamentul HIIT? Grăsimile se dizolvă cu o viteză amețitoarecu ajutorul acestui program dovedit științific. În ceea ce privește antrenamentul de tip cardio, într-un interval de timp scurt și de mare intensitate, adică HIIT, este foarte popular printre entuziaștii de fitness.

Capacitatea anaerobă este crescută și implică mai multe beneficii la nivel global decât aerobul tradițional și în mai puțin timp. HIIT obține rezultate similare cu cele aerobice tradiționale în creșterea conținutului de GLUT4 [15] și a activității maxime de transport a glucozei, oxidarea acizilor grași din mușchiul scheletic [16] și nivelurile de PGC-1 alfa [17].

Studiile care implică protocoalele HIIT arată o scădere semnificativă atât a circumferinței taliei, cât și a grăsimii subcutanate și viscerale, păstrând în același timp mușchii [7,18] Favorizează secreția hormonului de creștere HGH necesară dezvoltării musculare, care este și lipolitică crește pierderea de grăsimefiind HIIT mai compatibil cu antrenamentul de forță decât antrenamentul aerob tradițional.

Antrenamentul este mai scurt decât antrenamentul aerobic tradițional, astfel încât să economisiți mai mult timp util de lucru. Sesiunea nu este prelungită și există posibilitatea combinării acesteia cu antrenamentul de forță care favorizează starea anabolică, tocmai opusul antrenamentului aerob pe termen lung care favorizează starea catabolică.

30 min arde grăsime

Dezavantajele HIIT Datorită intensităților hiit arde gras mai bine ale acestui tip de antrenament, este recomandabil să efectuați în prealabil un test de stres pentru a cunoaște pragul nostru de lactat, pe lângă faptul că avem obligația de a face un control medical pentru a fi siguri că nu ni se va întâmpla nimic.

Acest tip de antrenament poate fi destul de dur. Senzațiile produse de aceste exerciții la intensități mari pot fi neplăcute până la urarea metodei dacă nu ne obișnuim, astfel încât dorința și motivația joacă un rol fundamental, întrucât chiar dacă antrenamentul este scurt, maximum 25 de minute intensitatea poate fi făcută eternă.

Există vreun motiv pentru care să nu vă placă antrenamentul HIIT? Grăsimile se dizolvă cu o viteză amețitoarecu ajutorul acestui program dovedit științific. În ceea ce privește antrenamentul de tip cardio, într-un interval de timp scurt și de mare intensitate, adică HIIT, este foarte popular printre entuziaștii de fitness. Program HIIT timp de 8 săptămâni pentru a arde grăsimea în mod eficient Cu toate că HIIT nu are nimic de a face cu Bounty Hunter, se poate simți că problema țesutului adipos din organism este în vizorul său.

Este mai dificil să planifici o sesiune HIIT, deoarece sunt implicate multe componente. SIT Sprint Interval Training Este o metodă intensivă care constă ca regulă generală hiit arde gras mai bine efectuarea între 4 și 6 runde de sprinturi întotdeauna la maxim și cu o durată de 30 de secunde cu o odihnă pasivă de minute între fiecare dintre ele.

Protocolul Tabata Acest protocol HIIT este opera japonezei Izumi Tabata, care a fost antrenorul echipei olimpice de patinaj de curse din țara sa în Principalul obiectiv al antrenamentului său a fost creșterea consumului maxim de oxigen VO2 max al sportivilor. Antrenamentele lui Tabata au constat din 8 cicluri, în care a combinat 20 de secunde de muncă intensă cu 10 secunde de odihnă.

HIIT pentru a pierde în greutate și a arde grăsimi care rulează

Un ciclu a durat până la 4 minute. În timpul acestor antrenamente s-au folosit biciclete speciale de mare viteză. În mai puțin de patru minute, protocolul Tabata a maximizat sistemul aerob și anaerob. Acest protocol a fost comparat cu alte tipuri de HIIT și sa dovedit a fi cel mai bun, stimulând atât sistemele aerobice, cât și cele anaerobe la maxim [19].

modalități de a pierde grăsimea buni pierdere în greutate spa carolina de nord

Micul protocol Gibala Însportivii neprofesioniști au început să se antreneze în conformitate cu protocoalele HIIT. Scopul său a fost să îmbunătățească condiția fizică cât mai repede posibil. Protocolul Little-Gibala presupune cicluri compuse din 60 de secunde de activitate intensă și 75 de secunde de activitate de intensitate scăzută de două ori mai mică intensitate. În total, trebuie executate de la 8 la 12 cicluri.

Se recomandă antrenamentul de 3 ori pe săptămână.

Pastile pentru arzătoare de grăsimi din burtă plus Arde grăsimea în. Deci asta înseamnă "joc rapid"care descrie perfect antrenamentul HIIT.

Ai nevoie doar de o bicicletă staționară pentru a te antrena. O mare varietate de exerciții pentru a practica HIIT Există o mare varietate de exerciții cu care putem lucra metoda HIIT și care se pot face cu puțin material, iată câteva exemple: Urcă scările și odihnește-te coborând în lift.

extract de pepene galben pentru pierderea în greutate posturi de transformare a pierderilor în greutate quora

Cursă, bicicletă, săritură cu coarda. Bicicletă staționară, mașină de vâslit, airdyne. Eliptica nu este recomandată deoarece există riscul de rănire deoarece ciclul mersului nu este natural, nici una dintre cele două picioare nu se mișcă liber prin spațiu și se desprinde de la sol. Deoarece nu este un ciclu de mers natural, este obișnuit să apară o atitudine hiperfotică în timp ce apucă brațele mașinii și în acest fel, atunci când efectuăm modelul încrucișat caracteristic al elipticii, vom face o torsiune axială în timp ce coloana vertebrală rămâne flexat.

Acest tipar repetat de mii de ori la viteză mare în timpul unei sesiuni HIIT poate fi problematic [] În cazul înotului, trebuie făcută o precauție specială, deoarece putem risca să înghițim apă sau să ne sufocăm din cauza oboselii acumulate.

Va depinde de rutină, sarcină și capacitatea noastră de adaptare.

cannabis pierderea în greutate pierde greutate fast omad

Poate fi inclus în zilele în care ne antrenăm cu greutăți sau în zilele de picaturi ideal slim, acest lucru va depinde de sarcina totală pe care o gestionați în fiecare dintre zile. Acum, recomandarea mea nu este să introduceți HIIT înainte de o sesiune de greutate, dar, așa cum spun, este indiferent atâta timp cât puteți susține volumul total de muncă, cu greutățile și cu sesiunea exclusivă HIIT.

HIIT post? Puteți efectua HIIT pe stomacul gol, dar nu este recomandat, în primul rând pentru că nu veți pierde mai multe grăsimi corporale, deoarece acest lucru va depinde practic de deficitul dvs.

Dacă vă deteriorați performanțele, singurul lucru pe care îl veți face este să ardeți mai puține calorii, vă veți crește riscul de rănire, vă veți simți mai incomod și în cele din urmă ceea ce veți fi este mai puțin productiv.

Dacă sunteți obișnuiți și vă simțiți confortabil făcând HIIT pe stomacul gol, o puteți face, dar acest lucru nu va fi un mare beneficiu suplimentar. Putem efectua HIIT noaptea dacă acest lucru nu ne afectează negativ calitatea somnului, mulți oameni nu pot dormi bine după o activitate foarte intensă, pe de altă parte, mulți alții dorm mult mai bine după această uzură. Frecvență Frecvența optimă săptămânală pentru efectuarea sesiunilor noastre HIIT va depinde de nivelul nostru de antrenament și de volumul și intensitatea cu care lucrăm.

Puteți începe cu 1 sau 2 sesiuni pe săptămână și a ajunge la maximum 3 ar fi mai mult decât suficient, întotdeauna intercalat. Combinați HIIT cu cardio staționar Dacă antrenezi HIIT în fiecare zi, ceea ce se va întâmpla este că nu vei putea lucra la intensitate maximă, dacă trebuie să intensificăm consumul caloric îl putem combina cu zile cardio de intensitate mică sau medie. HIIT în volum Este recomandabil să faceți HIIT în etapa de volum, deoarece beneficiile sale depășesc cu mult eliminarea grăsimii corporale, veți avea multe îmbunătățiri în sănătate, la nivel cardiovascular și, mai presus de toate, veți investi mult mai puțin timp decât cu cardio-ul tradițional.

Cum să vă planificați hiit arde gras mai bine HIIT Un protocol bun este să îl faci 1: 2, pentru fiecare secundă de intensitate mare, 2 secunde de intensitate scăzută.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Cea mai bună relație între timpul de lucru și timpul de recuperare pentru a elimina grăsimea 2 săptămâni corpul curăță pierderea în greutate și a păstra cea mai mare cantitate de masă musculară este cel puțin 1: 2 și cel mult 1: 4, acesta va fi ceea ce va provoca un mare impact hormonal, deci nu este recomandabil să depășiți acest prag sub sau peste.

Mai întâi trebuie să încălziți minute de jogging ușor și minute de stretching dinamic, în funcție de faptul dacă ne-am antrenat cu greutăți înainte sau nu.

Alege o distanță sau un timp și sprintează cât mai repede posibil în acel interval de timp sau distanță, odihnește timpul stipulat sau mergi mai moale în acel timp și repetă din nou.

FAST Walking in 30 minutes - Fitness Videos

Odată ce intervalele s-au terminat, există o revenire la calm sau răcire. În ceea ce hiit arde gras mai bine nutriția post-antrenament, aceasta ar trebui tratată ca un antrenament cu greutăți, deoarece este destul de intensă și produce răspunsuri metabolice foarte similare.

cum să ardeți fat belly fast mac ziua spa pierdere în greutate

Patru tabele cu exemple diferite de timp în funcție de nivel: Recapitulare În cele din urmă, alegerea exercițiului aerob tradițional sau HIIT ar trebui să depindă de preferințele noastre personale. Nu ar trebui să folosim metode care nu se adaptează la abilitățile noastre reale și trebuie să începem întotdeauna treptat și conservator, prin urmare, HIIT trebuie hiit arde gras mai bine o facem încetul cu încetul și va trebui să parcurgem un proces de adaptare pentru a evita leziunile. Mai multe informații despre cum să calculați caloriile consumate într-o anumită activitate fizică.

Asevedeași