Gut microbes pierdere în greutate. Probioticele și sistemul imunitar

gut microbes pierdere în greutate

Cercetătorii de la Clinica Mayo din Rochester, Minnesota, au descoperit că bacteriile care trăiesc în interiorul intestinului - denumite în mod colectiv microbiomul intestinal - par să influențeze pierderea în greutate.

Dialister este un tip de bacterie care mărește capacitatea organismului de a metaboliza carbohidrații, oferind oamenilor un impuls energetic care are ca rezultat calorii suplimentare stocate în organism. Rezultatele studiului sugerează că individualizarea sfaturilor dietetice bazate pe microbiomul intestinal poate gut microbes pierdere în greutate la strategii mai eficiente de slăbire, spun Purna C.

Schimbarea sau restricționarea anumitor alimente ca parte a unei diete modifică structura microbiomului, spune el.

pierdere în greutate spa țigările vă vor face să pierdeți în greutate

Luăm o dietă și îi oferim de persoane, dar știm că va funcționa doar pentru Dacă înțelegem funcțiile bacteriilor din intestin și înțelegem modul în care aceasta afectează capacitatea unei persoane de a pierde în greutate, ne-ar putea ajuta să alegem corect tratament dietetic pentru pacienții potriviți.

News pentru Înțelegerea coloniilor diferitelor bacterii care trăiesc în interiorul intestinului a devenit un teren fertil pentru cercetătorii care explorează legăturile dintre microbiom și o serie de boli, inclusiv diabetul și bolile inflamatorii intestinale, potrivit unei cercetări publicate în septembrie în jurnal.

Studiile arată că bacteriile intestinale pot influența indiferent dacă aveți succes într-o dietă

Celulă gazdă și Microbi. Bacteriile intestinale îndeplinesc multe funcții, inclusiv ajutând la procesarea alimentelor. Cum au studiat cercetătorii rolul microbiomului intestinal în pierderea în greutate În noul studiu, publicat în august în jurnalProcedurile clinicii Mayo, Dr. Kashyap și colegii săi au urmărit 26 de persoane obeze sau supraponderale care au fost înscrise într-un program de scădere în greutate care necesita aderarea la o dietă hipocalorică.

pierdere în greutate zarine khan pierderea în greutate care merge paleo

Cercetătorii au folosit probe gut microbes pierdere în greutate scaun pentru a analiza bacteriile intestinale ale indivizilor. Cercetătorii au urmat dietele timp de trei luni. O analiză de laborator a probelor de scaun a arătat că acei oameni au avut mai mult Phascolarctobacterium bacterii.

'+_.D(c)+'

În contrast, Dialister este o bacterie care promovează metabolizarea carbohidraților și poate oferi organismului mai multă energie sub formă de calorii. Dar aceste două tipuri de bacterii sunt probabil printre mulți astfel de biomarkeri care ar putea influența pierderea în greutate, spune Kashyap. Dar acest studiu este util în sensul că aduce în imagine că microbii ar putea fi utilizați pentru a determina modul în care pierdeți în greutate.

Biomarkerii ar putea fi diferiți în diferite populații.

Efectele microbiene intestinale se dovedesc a influența creșterea în greutate

LEGATE DE: 11 obiceiuri sănătoase care vă sabotează pierderea în greutate Ceea ce știm și încă nu știm despre modul în care bacteriile intestinale pot afecta greutatea Studiile anterioare au sugerat, de asemenea, o legătură între microbiomul intestinal și pierderea în greutate, iar noul studiu adaugă impuls ideii, spune Sonya Angelone, RDN, purtător de cuvânt al Academiei de Nutriție și Dietetică și nutriționist și consultant din San Francisco.

Cu toate acestea, nu avem încă suficiente informații pentru a ști dacă suplimentarea cu anumite bacterii va ajuta la pierderea în greutate.

cocktailuri de slabit zburați pierderea în greutate

Știm că persoanele care consumă o dietă vegetală, în general, tind să fie mai sănătoase, inclusiv să aibă un microbiom intestinal mai sănătos - o varietate mai mare și un echilibru pierdere în greutate lite n ușor bun între bacteriile bune și cele rele.

Mai mult decât atât, pot fi recomandate diferite alimente pentru diferiți dietetici, în funcție de microbiomul intestinal unic.

Effects of Ligustrum robustum on gut microbes and obesity in rats.

Ne-am dat seama că există o mulțime de factori. Genetica poate juca un rol. Stresul poate juca un rol.

1. Revvolution Science: Probioticele și procesul de slăbire Autor: Valentin Vasile Probioticele sunt microorganisme vii care au beneficii pentru sănătate atunci când sunt consumate.
  2. Levis slimming slim
  3. Poate tuberculoza provoca pierderea în greutate
  4. Nu este o pastilă magică pentru pierderea în greutate Din ce în ce mai multe cercetări arată că trilioane de microbi care trăiesc în sistemul nostru digestiv joacă un rol important în sănătatea noastră, inclusiv posibila prevenire a obezității.
  5. 46 Dermatita ideas in | sănătate, nutriție, sfaturi pentru sănătate
  6. Un viitor promiţător pentru probiotice
  7. Revvolution Science: Probioticele și procesul de slăbire - REVVOLUTION - Powered by Valentin Vasile

Dar microbiomul poate juca un rol în răspunsul la dietă. Cu cât știm mai multe, cu atât mai mult putem individualiza tratamentul pentru oameni. Nici unul, nici un alt studiu sugerează Ideea că dietele ar trebui să fie individualizate are sens, spune Angelone.

supliment de ardere a grăsimilor sănătoase cum să pierzi grăsimea corporală pentru abs

Cel mai probabil, beneficiul anumitor bacterii are legătură cu modul în care acestea afectează genele, epigenetica sau modul în care mediul modifică expresia genelor. Acesta este probabil motivul pentru care există atât de multe informații contradictorii cu privire la metodele de slăbire care funcționează cel mai bine sau la recomandările nutriționale cele mai bune - deoarece acestea depind de individ.

Efectele microbiene intestinale se dovedesc a influența creșterea în greutate Efectele microbiene intestinale se dovedesc a influența creșterea în greutate Medical Richard Moss 10 noiembrie Un microb genetic moștenit găsit natural în intestin, care este mai frecvent la persoanele subțiri, poate deschide calea pentru tratamentele probiotice personalizate pentru bolile legate de obezitate Imagine: Shutterstock Un nou studiu a stabilit că nu numai bacteriile se găsesc în mod natural în intestin, implicate în obezitate, diabet și boli cardiovasculare, dar sunt moștenite genetic. Cercetătorii de la King's College din Londra și Universitatea Cornell au identificat o familie bacteriană foarte ereditară, care este mai frecventă la persoanele cu greutate corporală redusă și care ar putea deschide calea terapiilor probiotice personalizate bazate pe genetică pentru bolile legate de obezitate.

Asevedeași