Greutăți pentru a arde grăsime. Cum sa iti transformi corpul intr-o masinarie de ars grasimi

Cum sa iti transformi corpul intr-o masinarie de ars grasimi

Ce formă de antrenament este potrivită pentru arderea grăsimilor, în special de pe abdomen? Pentru antrenament cei mai mulți se focusează pe exerciții izolate sau cardio clasic ca alergarea pe bandă, însă surpriza este că nu acestea sunt cele care te ajută să pierzi țesutul adipos de pe peretele abdominal.

greutăți pentru a arde grăsime slimming stil de viață retragere

Secretul este să mențineți arderea grăsimilor post-antrenament să obțineți efectul afterburn care se referă la capacitatea organismului de a menține un consum energetic ridicat după încheierea unui antrenament. Cu cât antrenamentul este mai intens, cu atât efectul este puternic. Prin urmare cel mai eficiente antrenamente pentru arderea grăsimilor sunt cele de tip cardio, scurte, intense, cum e cel de tip HIIT High Intensity Interval Training.

greutăți pentru a arde grăsime cele mai bune rezultate rapide ale arzătorului de grăsime

HIIT este o formă de antrenament în intervale, care combină în general secțiuni scurte de exerciții intense, cu faze scurte de repaus sau exerciții de intensitate mai mică. Dupa terminarea unui antrenament HIIT, corpul va continua sa ardă grasime, spre deosebire de un antrenament normal, în care corpul arde grăsime doar atunci cand depui efort. Acest proces este cunoscut sub denumirea de Afterburn Effect sau EPOC Excess Post-exercise Oxygen Consumption și greutăți pentru a arde grăsime referă la creșterea metabolismului rata de ardere a caloriilor după încheierea unei sesiuni de exerciții.

greutăți pentru a arde grăsime pierdere în greutate frecvența mișcărilor intestinale de oboseală

De exemplu, poți face un antrenament de doar 10 minute constând în 30 de secunde de sprinturi și 30 de secunde alergare ușoară, repetate continuu; va fi mai eficient decât de minute de jogging.

De asemenea, durata antrenamentului este mai puțin importantă în comparație cu intensitatea acestuia.

Recomandarea nu este însă să renunți la sesiunile cardio, ci să îmbini cele două tipuri de mișcare. Iar mixul ideal este un antrenament intens, de durată medie, care combină intervalele cardio cu exerciții cu greutăți.

In plus, daca nu ai prea multa experienta legata de miscarea fizica, poate ca nu vei avea conditia fizica sau dorinta de a sustine antrenamente extrem de solicitante sau care sa te lase fara suflu. Daca ai vreo problema de sanatate sau o leziune, stai de vorba cu medicul tau inainte de a face antrenamente de intensitate mare sau orice fel de antrenament. Daca faci cateva zile de cardio in fiecare saptamana — ceea ce se recomanda pentru slabire — iti vei dori probabil ca numai unul sau doua antrenamente sa intre in categoria de intensitate mare.

Asevedeași