Gi scăzut vă ajută să pierdeți în greutate, Câștigați energie și pierdeți în greutate cu dieta glicemică (IG) AMP

Alimente scăzute GI pentru pierderea în greutate
Pagina principala Creșteți energia și pierdeți în greutate cu dieta glicemică IG Bazându-vă dieta pe calitatea carbohidraților - faimosul indice glicemic - vă permite atât să ușurați câteva kilograme, cât și să vă recâștigați energia. Dar mai mult decât o dietă, este mai presus de toate un stil de viață sănătos.

Dieta cu indici glicemici Dieta cu indici glicemici Dieta cu indice glicemic este una dintre cele mai sigure pentru sănătate. Rezultatul unei astfel de diete nu apare la fel de rapid ca de la unii alții, dar este conceput pentru o perioadă destul de lungă.

Alimente scăzute GI pentru pierderea în greutate

Locație: Locație: Eficacitatea dietei conform indicelui glicemic constă în faptul că metabolismul este accelerat, ceea ce înseamnă că kilogramele în plus vor dispărea fără urmă.

Principiul de bază al acestei diete este consumul de alimente cu un indice glicemic scăzut. Toate alimentele au propriul lor indice glicemic GI. Dar ce înseamnă? Acest indice a fost dezvoltat la începutul anilor 80 ai secolului trecut de nutriționistul D. Indicele glicemic arată cât de repede sunt absorbiți carbohidrații în organism.

o dieta de slabit rapid golful ajută la pierderea în greutate

Orice produs i se poate atribui această cifră cheie de la 1 la Cu cât este mai mare indexul, cu atât mai rapid sunt absorbiți carbohidrații.

Aceasta duce la o creștere accentuată a glicemiei. Alimentele cu un indice glicemic ridicat sunt digerate mai repede, astfel încât simțiți foame chiar dacă ați mâncat recent.

scăderea în greutate gi scăzută ardeți respirația grăsimilor

Pentru a-ți satisface foamea, trebuie să mănânci mult mai mult decât are nevoie corpul tău. În mod natural, surplusul este depus sub formă de grăsime în locuri complet inutile: pe stomac, șolduri, picioare, brațe.

Indicele glicemic și arderea grăsimilor

Este opus în cazul alimentelor cu un indice glicemic scăzut. Carbohidrații sunt digerați lent, iar fluctuațiile de zahăr din sânge sunt foarte mici. Te simți mai lung. Este bine să mâncați alimente cu un indice glicemic scăzut la micul dejun. Acest lucru va oferi corpului dvs. Pentru a urma o dietă GI, trebuie să știți ce fiecare aliment are un indice glicemic.

Alimente scăzute GI pentru pierderea în greutate Alimente scăzute GI pentru pierderea în greutate Indicele glicemic GI este o măsură a nivelului ridicat de glucoză din sânge ca răspuns la o masă de carbohidrați. Alimentele cu un GI ridicat determină eliberarea de insulină a pancreasului pentru a normaliza nivelul de glucoză.

Aceste date pot fi preluate din tabele speciale, dintre care există multe pe Internet. Astfel, alimentele cu un indice glicemic scăzut includ fructe, legume cu excepția cartofilorcereale integrale și gi scăzut vă ajută să pierdeți în greutate. Dar făina, dulce, grasă are un GI ridicat și este mai bine să le excludeți din dieta dvs.

Care este indicele glicemic?

Dacă nu puteți refuza pâinea, atunci este mai bine să acordați preferință produselor din pâine obținute din făină integrală, tărâțe, cereale. Dar rețineți că pizza și chipsurile au un IG scăzut, dar este clar că nu sunt sănătoase.

fiți plătiți pentru a pierde în greutate știri fox news poate pierderea în greutate ajută venele de spider

Dar pepenele verde și sfecla au un GI ridicat, dar există puține carbohidrați în ele, astfel încât acestea nu afectează foarte mult nivelul de zahăr din sânge. Asa ca nu renunta la ele.

O dietă bazată pe indicele glicemic va fi benefică pentru diabetici, deoarece consumul de alimente cu un indice glicemic scăzut va evita apariția bruscă a glicemiei. În plus, urmarea acestei diete ajută la scăderea nivelului de colesterol, iar consumul de alimente cu GI reduce riscul de a dezvolta cancer, atac de cord și inflamație.

Starea pielii și a unghiilor se îmbunătățește.

pastile de slabit lipozene pareri cum să eliminați grăsimea rapidă

În general, dieta GI ajută la combaterea cu succes nu numai a supraponderalității, dar are și un efect general asupra sănătății asupra organismului în ansamblu. Dacă urmați toate recomandările, o dietă cu indice glicemic poate deveni cu ușurință stilul dvs.

ssri întreruperea pierderii în greutate 30 de scădere în greutate în 3 săptămâni

Alegerea Editorului.

Asevedeași