Cum să ardeți grăsimea și să câștigați abs.

Cele 8 cele mai bune modalități de a obține rapid Abs 6 pachete | Nutriție | June

Cea Mai Bună

Obținerea unui pachet de șase necesită dăruire și muncă asiduă, dar nu trebuie să lovești sala de sport șapte zile pe săptămână sau să devii un culturist profesionist pentru a face acest lucru. În schimb, câteva modificări ale dietei și stilului dvs. Iată 8 moduri simple de a obține rapid și în siguranță abs abs cu șase pachete. Faceți mai multe Cardio Cardio, numit și exercițiu aerob, este orice formă de exercițiu care îți crește ritmul cardiac. Încorporarea regulată a cardio în rutina dvs.

Studiile arată că cardio este eficient mai ales când vine vorba de reducerea grăsimilor din burtă, ceea ce vă poate ajuta să vă faceți mai vizibili mușchii abdominali.

Grăsimea corporală pierdeți

Un studiu mic a arătat că efectuarea de exerciții cardio cum să ardeți grăsimea și să câștigați abs trei-patru ori cura de slabire cu mere si iaurt săptămână a scăzut semnificativ grăsimea din burtă la 17 bărbați 1.

O altă trecere în revistă a 16 studii a descoperit că, cu cât au făcut mai multe exerciții cardio, cu atât au pierdut mai multă grăsime din burtă 2. Încercați să obțineți cel puțin 20—40 minute de activitate moderată până la viguroasă pe zi sau între — minute pe săptămână 3.

Activități precum alergarea, mersul pe jos, ciclismul, înotul sau implicarea în sporturile preferate sunt doar câteva modalități ușoare de a vă încadra cardio în zilele voastre.

1. Faceți mai multe Cardio

Într-o recenzie s-a descoperit că, cu cât au mai multe persoane cardio, cu atât au pierdut mai multe grăsimi din burtă. Exercitați-vă mușchii abdominali Rectus abdominis este mușchiul lung care se extinde pe toată lungimea abdomenului. Deși cel mai cunoscut sub numele de mușchi care creează aspectul pachetului de șase, este necesar și pentru respirație, tuse și mișcări intestinale.

Alți mușchi abdominali includ oblicii interni și externi și abdominisii transversali.

Cea mai bună rutină de pierdere de grăsime, Mituri comune

Exercitarea acestor mușchi este esențială pentru creșterea masei musculare și realizarea abs-ului de șase pachete. Cu toate acestea, rețineți că exercițiile abdominale singure este puțin probabil să scadă grăsimea din burtă. De exemplu, un studiu a descoperit că efectuarea de exerciții abdominale cinci zile pe săptămână timp de șase săptămâni nu a avut efect asupra grăsimii din burtă la 24 de femei 4.

În schimb, asigurați-vă că vă asociați exercițiile abdominale cu o dietă sănătoasă și cardio regulat pentru a stimula arderea grăsimilor și a maximiza rezultatele.

cum să pierdeți greutatea în greutate și șoldurile 30 de zile squat challenge rezultatele pierderii în greutate

Zdrențele abdominale, podurile și scândurile sunt câteva dintre cele mai populare exerciții care vă pot ajuta să vă întăriți mușchii abdominali și să creați aspectul de abs cu șase pachete. Împerechează exerciții abdominale cu o dietă sănătoasă și cardio pentru a optimiza rezultatele. Carnea, păsările de curte, ouăle, fructele de mare, produsele lactate, leguminoasele, nuci și semințele sunt doar câteva exemple de alimente sănătoase, bogate în proteine, pe care le puteți adăuga în dieta dvs.

Cum să scapi de grăsimea de pe burtă

De asemenea, poate ajuta la repararea și reconstruirea țesuturilor musculare și la păstrarea masei musculare în timpul pierderii în greutate.

Încercați antrenamentul la intervale de mare intensitate Antrenamentul de mare intensitate, sau HIIT, este o formă de exercițiu care presupune alternarea între exploziile intense de activitate și perioade scurte de recuperare.

HIIT îți menține ritmul cardiac și crește arderea grăsimilor. Adăugarea HIIT în rutina dvs.

Cum să pierdeți grăsimea corporală de pe abs

Unul dintre cele mai simple moduri de a încerca HIIT acasă este să comutați între mers și sprint timp de de secunde simultan. Puteți încerca, de asemenea, să alternați între exerciții de mare intensitate, cum ar fi salturile, alpinistii și burpeesii, cu o scurtă pauză între ei.

Rămâneți hidratat Apa este absolut crucială pentru aproape fiecare aspect al sănătății. Acesta joacă un rol în toate, de la eliminarea deșeurilor la reglarea temperaturii.

veți pierde în greutate cu colonii pierde grăsime curată

Rămâi bine hidratat poate ajuta, de asemenea, să-ți îmbunătățești metabolismul, să arzi grăsimi suplimentare din burtă și să ușureze obținerea unui set de abs-pack.

Alte cercetări arată că apa potabilă poate reduce și pofta de mâncare și crește pierderea în greutate.

Mănâncă mai multe calorii de calitate

Cerințele de apă pot varia în funcție de o varietate de factori, inclusiv vârsta, greutatea corporală și nivelul de activitate. Cu toate acestea, cele mai multe cercetări recomandă să bea în jur de litri uncii de apă pe zi pentru a rămâne bine hidratat.

Cum să elimini grăsimea din burtă acasă Account Options Conectați-vă. Pastile de dieta buna zen arde capsule rapide de grăsime cea mai bună pastilă de dietă peste contrasens Magazin de sănătate online keanbeyan Blocante de grăsimi naturale ghrelin cea mai buna otc dieta pilula xl, top cele mai bune pastile pentru dieta Pagina de pornire. Lansări noi. Cum de a pierde grăsime burtă Adăugați în lista de dorințe. Puteți arde calorii oriunde v-ați afla, nu este nevoie de echipament.

Opriți consumul de alimente procesate Alimentele puternic procesate, cum ar fi chips-urile, fursecurile, biscuitul și alimentele convenabile sunt de obicei bogate în calorii, carbohidrați, grăsimi și sodiu. Nu numai că, aceste alimente au de obicei un conținut scăzut de nutrienți esențiali, cum ar fi fibre, proteine, vitamine și minerale.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Absolut antrenament Pierdeți grăsimea din burtă, obțineți șase abdominale la pachet și construiți puterea de bază LA ACASĂ cu antrenamente dovedite abs baklava! Transpirați câteva minute pe zi pentru a obține corpul viselor dvs.

Nixarea acestor alimente nesănătoase din alimentația dvs. Elementele nutritive din alimentele întregi, cum ar fi proteinele și fibrele, vă asigură, de asemenea, senzația mai plină de a reduce poftele și de a ajuta la pierderea în greutate 15, Fructele, legumele, cerealele integrale și leguminoasele sunt toate alternative nutritive la produsele de comoditate preambalate, cum ar fi mâncarea înghețată, produsele coapte și gustările sărate.

pierderea în greutate softball puteți pierde în greutate cu combaterea corpului

Reduceți carbohidrații rafinați Reducerea consumului de carbohidrați rafinați vă poate ajuta să pierdeți grăsimi în plus și să câștigați abs-uri cum să ardeți grăsimea și să câștigați abs șase pachete. Carburile rafinate își pierd cea mai mare parte din vitamine, minerale și fibre în timpul procesării, rezultând un produs final cu valoare nutritivă scăzută. Mâncând o mulțime de carbohidrați rafinați poate provoca vârfuri și prăbușiri ale nivelului de zahăr din sânge, ceea ce poate duce la creșterea foametei și aportul alimentar Mâncarea a multor cereale integrale, pe de altă parte, a fost legată de o circumferință redusă a taliei și de o greutate corporală mai mică De fapt, un studiu a descoperit că persoanele care au mâncat o cantitate mare de boabe rafinate au avut tendința de a avea o cantitate mai mare de grăsime din burtă în comparație cu cei care au mâncat mai multe cereale integrale Scoateți carbohidrații rafinați din alimente precum produse de patiserie, paste și alimente procesate și, în schimb, bucurați-vă de cereale integrale, cum ar fi orez brun, orz, bulgur și cuscus pentru a ajuta la susținerea sățietății și a arde grăsimea din burtă.

cum să ardeți grăsimea anvelopei pierde rutina de greutate la domiciliu

Un aport mare de boabe rafinate a fost legat de grăsimea din burtă crescută. Completează fibra Adăugarea mai multor alimente bogate în fibre în dieta dvs.

f6 slimming gel de montare creșterea metabolismului pentru a pierde grăsimile

Fibra solubilă se deplasează prin tractul gastrointestinal nedigerat și poate ajuta la încetinirea golirii stomacului pentru a te face să te simți mai plin pentru mai mult timp Cercetările arată că obținerea de suficientă fibră în alimentația dvs.

Fructele, legumele, cerealele integrale, nucile și semințele sunt doar câteva alimente sănătoase, bogate în fibre, pe care le puteți adăuga în dieta dvs.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Linia de jos Există mult mai mult pentru a obține abs abs cu șase pachete decât pentru a face doar câteva cârme sau scânduri în fiecare zi. În schimb, necesită urmarea unei diete sănătoase și menținerea unui stil de viață activ care să vă ajute să vă atingeți obiectivele. Realizarea câtorva comutatoare simple în rutina zilnică vă poate oferi un set de abs-uri de șase pachete și vă poate îmbunătăți sănătatea în același timp.

Asevedeași