Cum de a pierde omul de grăsime din piept, Meniu cont utilizator

Poți scăpa de țâțe de om cu antrenamente superioare ale corpului?

Concluzie: Ridicarea vă poate ajuta să slăbiți rapid? Ridicarea greutății crește mușchii, sigur. Dar vă poate ajuta și să pierdeți în greutate și, da, să arătați mai slab în acest proces.

Poți scăpa de țâțe de om cu antrenamente superioare ale corpului?

Deci, ce zici de acel alt adagiu vechi, că mușchiul cântărește mai mult decât grăsimea? Ei bine, o lire este o lire în ambele sensuri.

cum de a pierde omul de grăsime din piept

Dar există câteva diferențe cheie între mușchi și grăsime care sunt cu siguranță utile pentru a înțelege. Mai multe despre asta într-un minut. Iată ce trebuie să știți ridicarea în greutate pentru a pierde în greutate - adică ridicarea lucrurilor în sus pentru ca scara să coboare.

Exercițiul este și mai eficient atunci când este asociat cu o dietă sănătoasă. Descărcați aplicația MyPlate pentru a vă urmări caloriile consumate și arse pentru o imagine completă a stării generale de sănătate.

Ridicarea greutății pentru a pierde în greutate Pierderea în greutate poate fi dificilă în practică, dar succesul în scăderea în greutate se reduce într-adevăr la o ecuație simplă: trebuie să arzi mai multe calorii decât consumi. Un kilogram de grăsime este egal cu aproximativ 3.

cum de a pierde omul de grăsime din piept

Potrivit Harvard Health Pubishing, o persoană de de kilograme poate arde de calorii după 60 de minute de ridicare a greutăților libere, iar o persoană de de kilograme poate arde de calorii.

Cercetările arată că corpul tău continuă să ardă calorii după un antrenament de ridicare: masa musculară slabă pe care o construiești prin ridicarea greutăților îți va accelera metabolismul în repaus.

În timp ce alte antrenamente precum cardio au cu siguranță beneficiile lor ameliorarea stresului și sănătatea inimii, printre alteleele ard calorii pe moment. Ridicarea în greutate este specială datorită beneficiilor sale după arsură și hei, cine nu dorește mai multe arsuri pentru dolarul tău?

Când pierde în greutate, pierde totul peste corpul tau, nu doar piept, stomac, sau coapsele tale interioaresă nu mai vorbim de a ta coapse superioare. Oricand restrictionezi aportul caloric intr-un mod asa de drastic vei pierde greutate. Deci, daca sigurul tau scop este de a pierde greutate — a te putea uita la cantar si a vedea o cifra cu un anumit numar de unitati mai mica ca inainte, si nu iti pasa de unde provine aceasta pierdere sau cat timp poate fi mentinuta, ai putea afirma ca aceste diete functioneaza.

Ridicarea greutăților vă poate îmbunătăți, de asemenea, compoziția corpului. Când numărul scării scade, pierzi de obicei o combinație de grăsime corporală, apă și mușchi, explică DeLeon, dar antrenamentul de rezistență este mai eficient decât cardio pentru a te ajuta să păstrezi mușchiul, ceea ce îți conferă un aspect mai tonifiat.

Nu muschiul cântărește mai mult decât grăsimea, totuși? Iată ce se întâmplă: mușchiul este cum de a pierde omul de grăsime din piept dens decât grăsimile, conform Centrului de cercetări sociale și de sănătate, ceea ce înseamnă că este mai greu din punct de vedere al volumului, dar ocupă mai puțin spațiu.

cum de a pierde omul de grăsime din piept

Gândiți-vă la diferența dintre un kilogram de fier față de un kilogram de pene. Cântăresc la fel o lire sterlinedar fierul de călcat se poate potrivi cu ușurință în mână, în timp ce ai avea nevoie de o găleată pentru a conține toate penele.

Pierde omul gras de sân de ce să-l obții.

Mușchiul ocupă aproximativ patru cincimi cât mai mult spațiu decât grăsimea, astfel încât diferența nu este uriașă. Dar dacă luați două persoane care au aceeași înălțime și greutate, cel cu un procent mai mare de grăsime corporală va purta probabil o mărime vestimentară mai mare. Vă întrebați dacă procentul de grăsime corporală se află într-un interval sănătos? Este important să ne amintim că grăsimea nu se transformă în mușchi. Ridicarea greutății arde grăsimile și crește mușchii, dar acestea sunt procese separate - nu înlocuiți fiecare kilogram de grăsime pierdut cu un kilogram de mușchi.

În plus, având mai mult mușchi te ajută să arzi în mod natural mai multe calorii.

Cum Dam Burta Jos

În repaus, o kilogramă de țesut muscular arde aproximativ 6 calorii pe zi, în timp ce o kilogramă de grăsime arde doar 2 până la 3, potrivit Cum de a pierde omul de grăsime din piept Național pentru Forță și Fitness. Du-te greu, arde mai mult Deci, cât timp, greu și des aveți nevoie pentru a ridica greutăți pentru a vedea rezultatele pierderii în greutate?

Numărul de zile pe care le ridicați greutăți pe săptămână este mult mai puțin important decât intensitatea acelor antrenamente și numărul de calorii pe care le consumați, spune DeLeon. Acestea fiind spuse, ea recomandă antrenamentul cu greutăți trei până la cinci zile pe săptămână - împreună cu activitatea aerobă și odihna activă - dacă scăderea în greutate este obiectivul dvs.

Pagina principala Pierde omul gras de sân de ce să-l obții. Aceasta înseamnă că cu cât ai mai mult mușchi, cu atât vei arde mai multe calorii chiar și atunci când te odihnești. Sfat: arzătorul de grăsime se potrivește vital, de asemenea, cereți medicului dumneavoastră să vă verifice nivelul hormonilor!

Acest lucru se datorează faptului că cel mai bun plan de antrenament este unul bine rotunjit: nu numai că veți viza diferiți mușchi și vă veți provoca corpul în moduri noi, dar nu vă veți plictisi și de multe ori, menținerea antrenamentelor interesante este jumătate din luptă.

DeLeon sugerează, de asemenea, împărțiri de antrenament, în care vizați fiecare grup muscular în zile diferite. Puteți ridica din punct de vedere tehnic greutățile zilnic, atâta timp cât permiteți fiecărui grup muscular să se odihnească cel puțin 48 de ore, dar această configurare divizată vă permite să lucrați și în recuperare cardio și activă.

cum de a pierde omul de grăsime din piept

Iată un exemplu săptămânal: luni, ai face un antrenament pentru picioare grele și glute, urmat de recuperare activă marți mers pe jos o milă sau o oră de dans sau curs de cardio ușor. Miercuri, te-ai putea concentra asupra antrenamentului pentru greutatea corpului superior, urmat de recuperare activă joi și antrenament de rezistență a întregului corp vineri, picioare ușoare și glute sâmbătă și corp ușor ușor duminică.

cum de a pierde omul de grăsime din piept

Ardeți și mai multe calorii cu Circuit Training sau HIIT Dacă doriți să ardeți mai multe calorii într-o perioadă mai scurtă de timp, puteți combina ridicarea în greutate cu exerciții cardiovasculare într-un circuit de antrenament cu greutăți sau rutină de antrenament cu interval de intensitate ridicată HIITcare implică atacuri repetate de eforturi intense, urmate de recuperarea variabilă perioade.

O rutină de antrenament în circuit ar trebui să dureze aproximativ 20 până la 30 de minute.

Pierde grasimea incet

Editura Harvard Health raportează că o persoană de de kilograme poate arde de calorii după 30 de minute de antrenament în circuit - aproape de două ori mai multe calorii decât prin ridicarea în greutate singură. O persoană de de kilograme poate arde de calorii după o jumătate de oră de antrenament în circuit și o persoană de de kilograme poate arde de calorii. O medie de de calorii arse în 30 de minute echivalează cu o pierdere de 2,5 kilograme după o lună - cu aproximativ jumătate de kilogram mai mult decât ridicarea greutăților singură.

Dieta este cheia pentru a pierde în greutate Indiferent de antrenamentul pe care îl alegeți, veți avea greutăți să pierdeți în greutate dacă nu aduceți modificări dietei dvs. O persoană care arde de calorii pe zi prin exerciții de antrenament cu greutăți și reduce de calorii în fiecare zi din dieta sa se poate aștepta să vadă o reducere de 2 kilograme în greutate după doar o săptămână. Acesta este un lucru bun, deoarece adulții sănătoși ar trebui să-și limiteze pierderea în greutate la 2 kilograme pe săptămână, potrivit Academiei Americane a Medicilor de Familie.

Cum pierd grăsimea superioară a corpului. Primul antrenament cele mai bune arzătoare de grăsimi cla

Mai mult decât atât, nu este durabil și ar putea avea consecințe negative asupra sănătății, inclusiv încetinirea metabolismului. Aproximativ două treimi dintre adulții din Statele Unite sunt supraponderali sau obezi, potrivit Departamentului de Sănătate și Servicii Umane din SUA, iar exercițiile fizice, inclusiv ridicarea în greutate, vă pot ajuta să preveniți creșterea în greutate și să vă reduceți șansele de a dezvolta un potențial care pune viața în pericol.

S-ar putea, de asemenea, să vă ajute să obțineți aspectul sculptat pentru care vă străduiți. Dar cât de repede vei arde grăsimile și vei pierde excesul de greutate? Asta depinde de câtă muncă și disciplină alegeți să depuneți.

Asevedeași