Cum de a construi willpower pentru a pierde în greutate. 5 exerciții pentru a pierde în greutate - antrenament pentru pierderea în greutate Anna Kaiser

Cum Femeile Slim

Trebuie să te antrenezi din greu în mod regulat, să te hrănești cu atenție și să te odihnești suficient.

Gânduri despre persoana dvs. Vino cu distragerile tale. Și există trucuri mici.

Desigur, există niveluri diferite de subțire; concurenți fizice ar putea avea ca obiectiv atingerea unui procent de grasime corporala 10 - 14 la suta, in timp ce sportivii sau anumite persoane de mare determinare ar putea ajunge la 15 până la 20 la suta tesutului adipos din organism, în funcție de estetică și de obiectivele lor de performanță.

Oricum, procesul de atingere a acestor niveluri este același; Diferența constă pur și simplu în timpul petrecut și al aderării la plan.

cum de a construi willpower pentru a pierde în greutate

Nutriție ca un factor primar Dacă într-adevăr doriți să piardă în greutate, trebuie să ia în serios problema nutrițional. Pentru a completa formarea, reducând în același timp și grăsimea totală a corpului, ar trebui să hrană pe bază de următoarele produse alimentare, ca parte a incercarea ta de zi cu zi pentru a pierde in greutate: proteine, cum ar fi carne slaba, peste, carne de pasăre, ouă și praf de proteine fiecare masă, în porții abia echivalente cu dimensiunea pumnului și cu o porțiune suplimentară după antrenament.

Ei bine, cum să slăbești dacă nu există putere de voință. povestea mea despre pierderea în greutate

În plus, una sau două porții zilnice de carbohidrați, cum ar fi legumele cu amidon, fructe sau cereale integrale, dimensiunea palmei mâinii. Două porții de grăsimi zilnice, cum ar fi nuci, semințe, uleiuri și unt de arahide, de dimensiunea unui deget mare.

cum de a construi willpower pentru a pierde în greutate

Apoi, completați dieta cu legume și trei până la patru litri de apă zilnic. Asta este. Fără mâncare junk, bomboane sau alcool.

cum de a construi willpower pentru a pierde în greutate

Această activitate vă va oferi o definiție remarcabilă și un ton muscular; totuși, majoritatea femeilor nu au capacitatea hormonală de a construi o masă musculară voluminoasă. HIIT vă va ajuta, de asemenea, să ardeți rapid grăsimea.

cum de a construi willpower pentru a pierde în greutate

Patru antrenamente cu greutăți și două până la trei sesiuni de HIIT, cum ar fi sprinturi, pe săptămână ar trebui să fie baza de schema de formare, împreună cu alte forme mai lente de formare cardiovasculare, ca mersul pe jos sau înot plăcută, de două până la trei ori pe săptămână.

Importanța unei bune odihne Restul este de o importanță vitală pentru a pierde în greutate.

Ce Trebuie Sa Mananci Ca Sa Slabesti - Alimentatie Completa

Școala Harvard de Sănătate Publică a publicat recent concluziile potrivit cărora lipsa de somn este direct legată de creșterea grăsimii corporale și de retenție. Obiectivul dvs.

Willpower Singura modalitate de a pierde in greutate este sa ai suficienta vointa si condamnare absoluta pentru a face asta.

cum de a construi willpower pentru a pierde în greutate

Nimeni nu pierde din greutate accidental. Fiind subțire trebuie să devină un stil de viață; Nu puteți dieta timp de câteva luni și așteptați să intre în vigoare.

Alimente pentru pierde

Aceasta înseamnă aderarea la planurile tale alimentare chiar și atunci când ar trebui să participi la un eveniment social, să te antrenezi când ai avut o activitate frenetică de muncă și doar vrei să mergi acasă și să dormi mai devreme când ai vrea să te distrezi cu prietenii târziu. Este un angajament pretențios și unul care necesită sacrificii semnificative.

Totuși, acesta este modul în care femeile își pierd greutatea. Ca Acest Lucru?

Porțiuni de control Studiile au arătat că, chiar dacă veți lua doar un cookie din pachet, este dificil să rămâneți și să nu luați mai mult.

Asevedeași