Creșteți pierderea de grăsime metabolică, Îmbinarea cardio și greutate de formare pentru pierderea de grăsime maximă

Creșteți pierderea de grăsime cu alimentele termogene

Moduri usoare de a stimula metabolismul — Partea I 27 octombrie aeden 0Comentarii Metabolismul este un termen care descrie toate reacțiile chimice din corpul dumneavoastră.

Aceste reacții chimice vă mențin corpul viu și funcțional.

Mănâncă suficient

Cu toate acestea, cuvântul metabolism este adesea folosit interschimbabil cu rata metabolică sau numărul de calorii pe care le ardeți. Cu cât este mai mare, cu atât arzi mai multe calorii și cu atât este mai ușor să slăbești și să-l ții.

creșteți pierderea de grăsime metabolică

A avea un metabolism ridicat vă poate da, de asemenea, energie și vă poate face să vă simțiți mai bine. Iată 10 modalități ușoare de a vă crește metabolismul.

Pagina principala Creșteți pierderea de grăsime cu alimentele termogene Pe lângă exerciții fizice și o dietă sănătoasă, este necesar un metabolism rapid pentru a arde grăsimile și a pierde în greutate. Alimentele și suplimentele termogene pot stimula acest proces și vă pot ajuta să vă atingeți obiectivele de slăbire și mai rapid. Dacă scopul tău este pierderea în greutate, există o serie de modalități de a crește temperatura corpului, de a-ți crește metabolismul și de a consuma calorii suplimentare, inclusiv exerciții fizice, consumul suficient de proteine, consumul de apă și consumul frecvent de mese mici. Cu toate acestea, o modalitate eficientă este de a consuma alimente termogene. Acestea promovează lipoliza în organism, care este procesul de descompunere a grăsimii corporale pentru a fi utilizate ca energie.

Mănâncă o mulțime de proteine la fiecare masă Consumul de alimente vă poate crește metabolismul timp de câteva ore. Aceasta se numește efectul termic al alimentelor TEF. Este cauzat de caloriile suplimentare necesare pentru a digera, absorbi și procesa nutrienții din masă. Proteinele provoacă cea mai mare creștere a TEF.

Sa demonstrat că consumul de proteine vă ajută să vă simțiți mai plini și să vă împiedice să mâncați în exces.

Moduri usoare de a stimula metabolismul – Partea I

Consumul de mai multe proteine poate reduce și scăderea metabolismului, adesea asociată cu pierderea de grăsime. Acest lucru se datorează faptului că reduce pierderea musculară, care este un efect secundar comun al dietei. De asemenea, vă poate ajuta să mâncați mai puțin.

creșteți pierderea de grăsime metabolică

Bea mai multă apă rece Oamenii care beau apă în loc de băuturi cu zahăr au mai mult succes în a slăbi și a o menține. Acest lucru se datorează faptului că băuturile cu zahăr conțin calorii, astfel încât înlocuirea lor cu apă reduce automat aportul de calorii.

Related Content

Cu toate acestea, apa potabilă poate, de asemenea, să vă accelereze temporar metabolismul. Acest efect de ardere a caloriilor poate fi și mai mare dacă bei apă rece, deoarece corpul tău folosește energie pentru a o încălzi până la temperatura corpului. Apa te poate ajuta, de asemenea, să te umple.

creșteți pierderea de grăsime metabolică

Studiile arată că consumul de apă cu o jumătate de oră înainte de a mânca vă poate ajuta să mâncați mai puțin.

Vă crește metabolismul și vă ajută să vă umpleți înainte de mese. Faceți un antrenament de mare intensitate Antrenamentul la intervale de creșteți pierderea de grăsime metabolică mare HIIT implică explozii rapide și foarte intense de activitate.

Îmbinarea cardio și greutate de formare pentru pierderea de grăsime maximă by Paul Rogers; Revizuit de Richard N.

Vă poate ajuta să ardeți mai multe grăsimi prin creșterea ratei metabolice, chiar și după terminarea antrenamentului. Se crede că acest efect este mai mare pentru HIIT decât pentru alte tipuri de exerciții.

  1. Ardeți grăsimile rapid - Sfaturi -
  2. Moduri usoare de a stimula metabolismul - Partea I - Sanatatea Ta
  3. Depozit chimist de ardere a grăsimilor
  4. Nanny pierdere în greutate
  5. Maca beneficiază de pierdere în greutate

Mai mult, s-a demonstrat că HIIT vă ajută să ardeți grăsimile. Ridicați lucrurile grele Mușchiul este mai activ din punct de vedere metabolic decât grăsimile, iar creșterea mușchilor vă poate ajuta să vă creșteți metabolismul.

Aceasta înseamnă că veți arde mai multe calorii în fiecare zi, chiar și în repaus.

Puneți mușchi

Ridicarea greutăților vă va ajuta, de asemenea, să rețineți mușchii și să combateți scăderea metabolismului care poate apărea în timpul pierderii în greutate. Într-un studiu, 48 de femei supraponderale au fost plasate pe o dietă de de calorii pe zi, împreună cu lipsa exercițiilor fizice, exerciții aerobice sau antrenamente de rezistență. După dietă, femeile care au făcut antrenamentul de rezistență și-au menținut masa musculară, metabolismul și forța.

Ceilalți au slăbit, dar au pierdut și masa musculară și au cunoscut o scădere a metabolismului.

Fresh articles

Cantități mai mari de mușchi vor avea ca rezultat un metabolism mai ridicat. Ridică-te mai mult A sta prea mult este rău pentru sănătatea ta. Acest lucru se datorează în parte faptului că perioadele lungi de ședere ard mai puține calorii și pot duce la creșterea în greutate.

De fapt, comparativ cu ședința, o după-amiază de a sta în picioare la creșteți pierderea de grăsime metabolică de muncă poate arde de calorii în plus. Dacă aveți o slujbă de birou, încercați să stați în picioare pentru perioade scurte de timp pentru a separa durata de timp pe care o petreceți așezat.

De asemenea, puteți investi într-un birou permanent.

creșteți pierderea de grăsime metabolică

Încearcă să te ridici regulat sau să investești într-un birou în picioare. Lasa un raspuns.

Asevedeași