Cel mai bun macro divizat pentru pierderea de grăsime endomorf, Ce sunt macros?

cel mai bun macro divizat pentru pierderea de grăsime endomorf

Un articol despre alegerea alimentelor care sunt necesare în dieta unui sportiv pentru a câștiga masa musculară. Sursa: Culturism natural Destul de des, sportivii de haltere se confruntă cu faptul că antrenamentul la sală nu duce la o creștere a masei musculare chiar și după câteva luni de vizită la sală.

Metabolism

Această problemă se poate datora a doi factori: intensitatea insuficientă a exercițiilor fizice sau dieta necorespunzătoare. Dacă totul este clar cu eliminarea primului factor - trebuie să măriți sarcina, atunci cu al doilea nu este atât de simplu.

Sportivii, în special începătorii care nu au suficientă experiență, uneori pur și simplu nu acordă atenția necesară nutriției lor. Da, uneori acest principiu funcționează bine, dar în majoritatea cazurilor accentul pus pe cantitatea de alimente consumate nu este benefic și, uneori, chiar dăunător organismului. Deci, cum ar trebui să mănânci pentru a crește masa musculară 17 săptămâni pentru a pierde în greutate cel mai scurt timp posibil?

Prima componentă servește ca material de construcție pentru țesutul muscular, iar cea de-a doua oferă corpului suficientă energie.

Dar nu vă grăbiți spre bucătărie și există tot felul de alimente care conțin proteine.

  • Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM
  • Metabolism - Analize - June
  • Care este norma de carbohidrați pentru o persoană pe zi? - Profilaxie
  • Câte grame de carbohidrați aveți nevoie de kg pe zi pentru a pierde în greutate? - Tratament June

Prin urmare, trebuie să mâncați o dată pe zi în porții mici și nu de ori în cantități mari. Glucidele sunt absorbite de organism fără probleme. Carbohidrații se găsesc în cantități mari în fructele uscate g la g de produsdulciurile gcerealele gprodusele de panificație g.

Înainte de antrenament, trebuie să consumați alimente bogate în carbohidrați. În ceea ce privește grăsimile, nu ar trebui să mănânci multe alimente grase. În ciuda faptului că astfel de alimente sunt foarte bogate în calorii, grăsimile sunt descompuse de sistemul digestiv pentru o lungă perioadă de timp și necesită multă energie pentru despicare. Cu carbohidrații, acest proces are loc mai repede, iar energia eliberată în procesul de descompunere a acestora justifică pe deplin energia cheltuită la descompunere.

Creșteți conținutul acestor produse în dieta dvs.

Metabolism - ansamblu de procese de transformări biochimice ale substanțelor și energiei în organismele vii sinonim - metabolismmenite să mențină procesele vitale și să mențină constanța mediului intern. Drept urmare, energia este eliberată. Principalele forme de catabolism în microorganisme sunt fermentația și respirația. În timpul fermentației, o descompunere incompletă a substanțelor organice complexe are loc cu eliberarea unei cantități mici de energie și cu acumularea de produse finale bogate în energie.

Rutina zilnică rațională a halterofililor se bazează pe dispoziții generale de igienă. De regulă, sesiunile de antrenament se desfășoară o dată pe zi, de obicei la de ore.

pierdere rapidă în greutate avon în

Uneori, sportivii cu înaltă calificare folosesc două sau trei antrenamente pe zi. Normalizarea sarcinilor de antrenament în rândul sportivilor calificați se realizează ținând seama de sarcinile și etapele procesului de antrenament. În procesul sesiunilor de antrenament, intervalele optime de odihnă între exerciții sunt următoarele: într-o smulgere - 2 min 40 s; curat și smucit - 2 minute - 3 minute 30 s.

Sportivii foarte calificați se odihnesc de obicei între 1, 5 și 5 minute între apropieri de bar. Pentru sportivii grei, timpul de odihnă între apropieri de aparat este de minute. În același timp, senzațiile subiective ale pregătirii sportivilor de a efectua exercițiul sunt de o mare importanță A.

Nutriția halterofililor are o serie de caracteristici, care sunt asociate cu specificul acestui sport. Conținutul caloric al dietei cu halterofilii trebuie să acopere pe deplin consumul de energie al sportivului. Consumul de energie de 1 kgm de lucru la ridicarea bilei în diferite categorii de greutate este următoarele valori kcal : greutate mai mică - 48; greutate pană - 52, 8; ușor - 72, 9; greutate welter - 65, 3; mediu - 60, 2; primul ușor greu - 64, 3; greu - Cunoscând costul energetic al muncii atunci când ridicați bara, puteți determina cantitatea de consum de energie pentru întregul antrenament A.

Proteinele sunt esențiale în dieta halterofililor. Conținutul de carbohidrați din dieta zilnică cu muncă musculară moderată este de g, iar cu antrenament intensiv - g la 1 kg de greutate corporală. Cantitatea de grăsime din alimente este de aproximativ g cel puțin 30 g de grăsime vegetală. Vitamina Bi trebuie administrată cel puțin 10 mg în de zile A. Dieta din ziua competiției are o serie de caracteristici. Pentru sportivii care slăbesc, micul dejun ar trebui să fie mic - nu mai mult de g cu lichid.

De asemenea, ar trebui să beți ceai tare. După cântărire, dacă mai este mai mult de 1 oră înainte de început, se recomandă un bulion cu conținut scăzut de grăsimi, o soluție de zahăr gglucoză g și mg de acid ascorbic.

Rata zilnică de carbohidrați pentru pierderea în greutate

Sportivii care au slăbit într-o baie de aburi și au pierdut o cantitate semnificativă de săruri minerale cu transpirație ar trebui să ia aproximativ 2 g de sare într-o soluție de clorură de calciu ,5 gglicerofosfat g și mg de vitamina C. După încheierea competiției, aportul de lichide ar trebui să fie limitat pentru a nu suprasolicita inima și rinichii.

Este necesar să creșteți în dietă cantitatea de alimente care conțin proteine, carbohidrați, vitamine și săruri minerale. Nutriție pentru haltere Halterofilia nu este doar ridicarea greutății în sala de sport, este un sport de mare intensitate, care este foarte solicitant pentru cei care o fac, în acest caz, halterofilele. Una dintre abilitățile cheie în obținerea de rezultate ridicate pentru halterofili este o alimentație adecvată, fără aceasta nu veți putea să vă recuperați corect între antrenamente, veți pierde masa și forța, nu veți avea energie.

Toate acestea vor afecta negativ antrenamentul. Calorii Unul dintre cei mai rezistenți adidași cu talpă durabilă, toc stratificat și plasă texturată. Cel mai puternic și mai ușor model din gama Metcon Aportul de calorii este piatra de temelie a oricărei diete sportive. Sportivii implicați în antrenamente cu volum mare și intensitate mare cum ar fi haltere și crossfit trebuie să consume în fiecare zi între 51 și 79 de calorii pe kilogram de greutate corporală. Care variază de la la pentru un halterofil cu o greutate de 90 de kilograme.

cum să pierzi grăsimea coapsei jiggly

Proteină Carbohidrați, grăsimi Carbohidrații sunt principala sursă de energie pentru corpul tău, dar greutatea nu necesită atât de mulți carbohidrați pentru energie precum cardio și alte sporturi. Prin urmare, sportivii grei nu au nevoie de o dietă orientată spre carbohidrați. Cea mai mare parte a aportului de carbohidrați ar trebui să înceapă după antrenament, consumând aproximativ 50 de grame.

Pentru alte mese, adăugați alimente bogate în grăsimi sănătoase în farfurie, cum ar fi nuci, ulei de măsline, avocado, pește gras și fructe și legume. Planul de masă Trebuie să mănânci des de ori pe zi, dar în porții mici. Cea mai bună opțiune în acest caz este de a pregăti mesele în avans seara și de a le aranja în recipientele corespunzătoare. Și dacă pentru un alergător de maraton acest lucru nu este nimic teribil, atunci pentru un halterofil este foarte grav.

Respectați regulile nutriționale, faceți haltere sau crossfit, obțineți satisfacție nu numai de la antrenament, ci și de orice altceva, inclusiv nutriție.

Metabolizarea pesticidelor

Nutriție pentru haltere Cel mai bun macro divizat pentru pierderea de grăsime endomorf necesar să reamintim că dieta sportivului este construită în funcție de sarcinile din perioada dată a ciclului de antrenament și competiție.

Din acest motiv, nu trebuie să fie la fel tot timpul anului. În afara sezonului, un atlet, de regulă, acumulează în mod activ masa musculară, crescând forța.

cate calorii trebuie sa arzi sa slabesti 1 kg

În acest caz, este permisă o ușoară creștere a grăsimii corporale. Pentru oficialii de securitate, poate fi necesar să mențină greutatea în limitele specificate sau să treacă la o altă categorie. În acest caz, este acceptabilă și o ușoară creștere a conținutului de grăsime.

Mananc vegan cu 50 lei pe saptamana!?!?!

În perioada preconcurențială, menținerea rezultatelor obținute este pe primul plan. Cu toate acestea, cel mai bun macro divizat pentru pierderea de grăsime endomorf este necesar, în această perioadă se reduce greutatea. În consecință, dieta este organizată astfel încât fie să acopere pe deplin nevoile de nutrienți esențiali, fie să ofere un deficit caloric mic, stau je slim în jos principal datorită grăsimilor saturate.

În perioada spectacolelor, oficialii de securitate trebuie să ofere mușchilor macro și microcomponenții necesari pentru dezvoltarea efortului maxim. În consecință, este necesară o dietă echilibrată, luând în considerare nevoile crescute datorate unui program destul de încărcat de începuturi. În diferite etape de pregătire, sunt recomandate următoarele diete a se vedea apendicele, tabelul 13 : etapa antrenamentului de bază - categorii ușoare - dieta 1 sau 2, medie - dieta 2 sau 3, grea - dieta 3 sau 4, super grea - dieta 4.

Etapa precompetitivă și antrenament competitiv: categorii de greutate redusă - dieta 1, medie - dieta 2, grea - dieta 3, super grea - dieta 4. Etapa de recuperare: categorii de greutate redusă - dieta 1, categorii de greutate medie - dieta 2, grea - dieta 3, super grea - dieta 4.

Cura de slabire. În prezent, mulți nutriționiști recomandă să mănânce de ori pe zi. Acest regim promovează o mai bună absorbție a nutrienților, reducând treptat sarcina pe stomac de la micul dejun la cină. Mersul la culcare pe stomacul gol, mai ales în perioada de creștere în greutate, este foarte descurajat.

Înainte de culcare, aveți nevoie de o cantitate mică de alimente bogate în proteine. Dacă este necesar, puteți completa 2 sau 3 mese cu niște proteine. Anterior, halterofilii au băut ulei vegetal dimineața aproximativ de gramedar puteți adăuga ulei în salate sau îl puteți mânca cu pâine de tărâțe prăjită. Este posibil știința pierderii de grăsime înlocuiți mesele obișnuite cu înlocuiri complete ale meselor sau să consumați acești înlocuitori după cum este necesar, dar nu le înlocuiți cu mai mult de două mese pe zi.

Iată un exemplu de dietă pentru creșterea în greutate aproximativ 5.

Cea mai veche grupă de vârstă are între 40 și 60 de ani: munca intelectuală - 93 g; muncă fizică ușoară - g; muncă fizică medie - g; muncă fizică grea - g; zi de zi muncă foarte grea - g.

PRANZ: o farfurie cu supă, grame de carne cu legume, suc. După-amiaza: Pâine cu unt și miere, lapte. Cina: Pasăre sau curcan cu cocktail de pierdere în greutate, brânză, chifle cu tărâțe. Între mese sau cu o oră înainte și 40 de minute după antrenament: un shake proteic-carbohidrat cu lapte. Noaptea - amestecuri de aminoacizi. Cu primul mic dejun - vitamine. Dieta are nevoie de varietate.

Pierderea în greutate bjc urma urmei, opțiunile de asociere a alimentelor sunt nenumărate. Singura avertisment: evitarea alimentelor gata preparate, cum ar fi pizza și Mac-urile mari.

Dieta în ziua competiției Dieta din ziua competiției are o serie de caracteristici. Pentru sportivii care slăbesc, micul dejun ar trebui să aibă un volum mic - nu mai mult de - g cu lichid.

După cântărire, dacă mai este mai mult de o oră înainte de început, se recomandă bulion cu conținut scăzut de grăsimi, o soluție de zahăr gglucoză gprecum și mg de vitamina C.

Sportivii care au slăbit într-o baie de aburi și au pierdut cu o cantitate semnificativă de săruri minerale, ar trebui să luați aproximativ 2 g de sare într-o soluție de clorură de calciu 1 - 1,5 gglicerofosfat 1 - 2 și - mg de acid ascorbic. Organizarea alimentelor.

Pentru a înțelege acest lucru, am întrebat nutriționistul sportiv, membru al Asociației Internaționale de Științe a Sportului ISSA Leonid Ostapenko și psiholog clinic, fondatorul Clinicii pentru tulburări de alimentație Anna Nazarenko, ce să știi despre metabolism și cum să nu-ți faci rău corpului în încercarea de a-l schimba. Ce este metabolismul? Metabolismul, sau metabolismul, combină toate reacțiile chimice din organism. Toate acestea se numesc metabolism.

Tehnici de creștere în greutate și de slăbire. Bineînțeles, câștigul de masă implică, în primul rând, creșterea mușchilor.

Asevedeași